Start verze je plně neomezená verze.

Plně funkční START verzi lze bez omezení využívat v mnoha oborech. Systém je orientován především na prodejny, restaurace, právnické osoby s.r.o. i drobné živnostníky, případně fakturaci a sklad. Kasa v prodejně s tiskem paragonů a skladová evidence tvoří kompletní pokladní systém s odečítáním ze skladu, složeninami, inventurami, zpracováním balení i evidencí obalů či expirací. Systém je vhodný pro provozovny, kde je nutné zpracovávat sklad zároveň s pokladnou či fakturací. Modul Kasa - prodejna využívá i několik větších samoobsluh a mnoho prodejen, trafik, bazarů i restaurací (systém podporuje i dotykové rozhranní a samozřejmě čtečky čárového kódu). Systém využije též provoz typu prodejna, opravna, drogerie, železářství, barvy laky, zastavárna či bazary (i komisní prodej či zvláštní režim DPH) nebo penzion, ubytovna, restaurace či pizzerie, kde systém tiskne i bloky do kuchyně a nápojové bloky. Každý modul má svá specifika a systém je vzájemně provázán.

Systém lze použít v různých typech provozů, kdy tiskne velmi pěkné doklady i sestavy, obsluha je jasná a přehledná
a práce s programem vždy rychlá a efektivní.


Stáhněte si Start verzi

Systém pracuje v prostředí Windows 10 (32 bit i 64 bit), Windows 7, Vista, Windows 8, XP professional.


Pokud máte zájem o odzkoušení v reálné prodejně či restauraci nebo pizzerii a v reálném provozu,
požádejte prosím o plnou dvouměsíční verzi bez omezení na e-mail Trell@atlas.cz

(shodná verze jako je plně funkční verze bez omezení počtu prodejek i skladů)
nebo prostřednictvím autorizovaného požadavku níže na stránkách.

Doporučený hardware : Prakticky libovolný počítač ne starší 10 let, libovolná tiskárna, u pokladny čtečka čárových kódů, případně zákaznický displej, pokladní zásuvka. Start verze je určena pro nekomerční použití na dobu jednoho roku.

POSTUP INSTALACE : Při instalaci se může stát, že se zobrazí modrá tabulka "Systém Windows ochránil váš počítač", ve které je pouze volba "Nespouštět" vpravo dole. Vlevo nahoře v tomto modrém okně je pod textem podtržený nápis "další informace", na který je zapotřebí kliknout a zvolit "přesto spustit". Pak se může zobrazit (žluté záhlaví) okna "Chcete této aplikaci od neznámého vydavatele povolit, aby prováděla ve vašem počítači změny". Kliknete na ANO a pak proběhne instalace korektně.

Pokud stahujete v rámci prohlížeče Edge, může se při velmi přísném nastavení zobrazit vpravo nahoře u názvu souboru hlášení "Soubor jsme zablokovali..". Po najetí myší na tento nápis se objeví vpravo u nápisu ikonka popelnice a tři tečky. Kliknutí na tři tečky otevře okénko, kde se zvolí druhé odshora "Ponechat" a pak při hlášení "Tato aplikace by mohla poškodit.." nad modrým tlačítkem dole "Odstranit" je nápis "Zobrazit více". Na ten je nutné kliknout a zvolit "Přesto zachovat". Pak, až zmizí modrá čára průběhu stahování programu, tak dvojklikem na nápis "trlstart.exe" nebo "trlsetup.exe" spustíte instalaci.

Systém TRELL lze naistalovat nezávisle do více adresářů a používat jako několik nezávislých instalací. Do registrů Windows nejsou ukládány žádné údaje, systém je na Windows nezávislý, po přeinstalaci PC pracuje na první pokus. Používá zrcadlené databáze, je bezúdržbový a velmi odolný, obsahuje automatické zálohování (u vyšších verzí i síťový provoz či práci přes internet - Client Server Net, zákaznické karty, věrnostní body, slevy a mnoho dalších funkcionalit). Všechny pohyby skladu lze dohledat v uzávěrkách, práva obsluhy lze nastavit pro přístup do libovolných modulů a funkcí, včetně zákazu zobrazení nákupních cen, uzávěrek a podobně pro nižší obsluhu. Administrátor má samozřejmě přístup ke všem kontrolním funkcím i k editacím karet. Lze generovat XML soubory pro libovolný eshop.



Ekonomický systém TRELL-NEXT pro Windows - kvalitní řešení i pro Vaši firmu.

Prodejna   Restaurace   Návody - krátké filmy   Propojení více PC v síti   Windows 7 a Vista nastavení

S programem TRELL-NEXT máte vaše data uložena v bezpečí u vás, nikoliv na netu u cizích firem v jejich cloudu.

15 let tradice, prověřená kvalita. Windows 10, Win 7, Win 8, Win 8.1, Vista, Win XP. Více než tisíc provozoven - prodejen, restaurací, trafik, samoobsluh, bazarů, půjčoven či dalších provozů nebo živnostníků a fyzických osob používajících kasu, fakturaci, účetnictví a sklad. Každý den je systém spolehlivě využíván v provozu po celé republice.

Nově je v systému TRELL-NEXT možnost propojit jej s platebními terminály od ČSOB. Více informací ZDE .

Ohledně změn zákona o DPH k 1.5.2020 je k přecenění sazeb po kategoriích nutné stáhnout aktuální verzi systému.
Je nutné definovat nově skupiny dlaždic a karet. V nejnovější verzi je též věc ohledně ROZVOZU řešena tak,
že se v Dotykové obrazovce pravým tlačítkem na stole navolí rozvoz a když se ukončí na jiném stole, jsou věci
namarkovány v sazbách dle vašeho skladu, ale když ukončíte na stole s vlastností "rozvoz", tak se změní dph z 10 na 15
u jídel a z 10 na 21 u piva (kde je na kartách v poznámkách nutné zadat "pivox") .. více info u nejnověší verze funkce ROZVOZ.


Proč si pořídit právě TRELL-NEXT od 3990,- Kč za instalaci na 1 PC ?

V uvedené ceně je Kasa či Restaurace, neomezený počet skladů, odběratelé a Fakturace.

TRELL-NEXT si můžete vyzkoušet neomezeně po dobu dvou měsíců v reálném provozu zcela zdarma.
Počet skladových karet ani dokladů či funkcí programu není ve zkušební době omezen.
Stačí požádat o dvouměsíční verzi na e-mailu viz ceník či autorizovaným požadavkem a uvést vaše IČ.

Tradice 15 let vývoje a vylepšování produktu, výsledkem je vysoká spolehlivost a univerzálnost
pro nejrůznější provozy. Máme zkušenost z velkého množství provozoven po velmi dlouhou dobu.

Nemáme žádné placené reklamy a přesto si nás vždy zákazníci najdou. Doporučují nás spokojení uživatelé mezi sebou.
Jsme schopni vyhovět skromným požadavkům rodinných firem i náročnému provozu velkoobchodu s mnoha provozovnami
se vzdáleným naskladňováním přes internet a centrálním zpracováním účetnictví a prodejních a skladových sestav.

Pro systém TRELL-NEXT byla vždy typická nízká cena, vysoká spolehlivost a minimální provozní náklady.
Systém je navržen jako bezúdržbový, má na disku zrcadlené struktury dat a automatické zálohy.
Lze zasílat automatické zálohy na e-mail nebo na vzdálené úložiště, případně ukládat na flash disk.

Systém obsahuje velmi propracovanou SKLADOVOU EVIDENCI s kvalitním vyhledáváním a sestavami.
Příjemnou, oblíbenou a rychlou KASU, s níž rychle pracují jak brigádníci tak profesionálové.

Modul kasa umožňuje obsluhovat i více zákazníků a otevřených účtů souběžně, pípat zboží kódem nebo hledat podle ceny, části názvu apod.
Neomezené databáze a rychlé a intuitivní vyhledávání i podle slabiky či části slova či kódu nebo kombinace parametrů.
Naskladňování příjemek z CSV souborů od dodavatelů (možnost konfigurace), načítání skladů z CSV ceníků.
Mezi klasické funkce patří uzávěrky kasy, skladu, suroviny, odtěžování, receptury, ceníky, sestavy, inventury, zrcadla, revize karet apod.
Počet skladů ani počet položek celkem není omezen, k dispozici ve verzi za 3990,- Kč je i kompletní skladová evidence.
Spínačem v nastavení kasy lze aktivovat internetový dozor nad denními uzávěrkami kasy odkudkoliv přes net.

Ke speciálnějším funkcím patří váhové čárové kódy, cenové čárové kódy, mód samoobsluha kombinace čtečky a klávesy F12,
tisk štítků, cenovky včetně generovaného EAN kódu. Karty se dvěma různými kódy, obaly, propojené karty přidružené,
složeniny a balení, odečítané suroviny. V systému je prakticky vše, co kdo z široké skupiny našich uživatelů potřeboval za 15 let k provozu.
Systém obsahuje velké množství variant slev od "šťastné hodinky", přes dealerské slevy podle přihlášených zákazníků, přes zákaznická
konta až po možnost ručně zadat slevu či bonus před ukončením dokladu. Práva obsluhy lze nastavit tak, že lze i zablokovat
zobrazení nákupních cen či jednotlivé funkce a moduly nebo konkrétní úkony v "nastavení práv uživatele".

Za konkurenční srovnatelné systémy zaplatíte ceny od 4800,- Kč bez skladů a pokud potřebujete sklady, tak nad 9000,- Kč.
U srovnatelných systémů placených měsíčním paušálem se za pouhé tři roky lze dostat nad 14 tis. Kč.
U systému TRELL máme vždy férový přístup. Za 3990,- Kč máte neomezený počet skladů a neomezený počet dokladů v Kase.


Za doplatek 2000,- Kč lze aktivovat velmi intuitivní Dotykové rozhranní s velkým množstvím dlaždic, stolů, židlí a variant.
Za doplatek 2500,- Kč aktivujete napojení na platební terminály ČSOB s platnou certifikací.
Za doplatek 2990,- Kč lze používat modul pro propojení s libovolným E-shopem, cyklické ukládání skladů a změn v XML na FTP.
Za doplatek 1950,- Kč můžete využít i bodové a slevové systémy, sdílené kartičky zákazníků se synchronizují mezi více provozovnami.
Za doplatek dle konfigurace lze vytvořit modulový systém Client Server schopný uspokojit i velmi náročné provozy správou až stovky provozoven z centrály.


Cena kompletního systému již od 3990,- Kč.

Ceník verze NEXT
Ceny od 3990,- Kč za instalaci odpovídají zlomku ceny srovnatelných produktů. Naši programátoři pracují nepřetržitě na vylepšení systému tak, aby vyhovoval pro libovolný hardware a lze se též individuálně domluvit na úpravách pro netypické konfigurace. Naším cílem je produkt, který si vyzkoušíte a oblíbíte pro jeho uživatelskou jednoduchost a velmi kvalitní rozhranní. Nemáme reklamy, lidé si nás doporučují mezi sebou na základě zkušenosti, což považujeme za tu nejlepší reklamu.

Jak vybrat program

Systém TRELL ukládá data pouze do počítačů zákazníka. Tedy nehrozí, že o data přijde při výpadku cloudových úložišť, k čemuž již u jiných systémů došlo, ani nehrozí žádný únik toho nejcennějšího, tedy vašich dat z provozovny. Vaše data jsou vaše a leží jen u vás. Případně si můžete sami nakonfigurovat, kam a jak je zálohovat.

Nastavení v souvislosti se zavedením druhé snížené sazby DPH od 1.1.2015 (sazba DPH 10%) lze provést dle postupu ZDE .

Podání kontrolního hlášení exportovaného v XML z Kasy i Fakturace lze provést dle postupu ZDE .

Dotaz před zakoupením   Objednávka   Dotaz uživatele systému  

Pokladna s tiskem paragonů vázaná na sklad, zboží se odečítá ze skladu včetně složených výrobků, nastavitelné doklady i výstupní sestavy pro plátce i neplátce dph určené pro zpracování v podvojném účetnictví i daňové evidenci, zpracování obalů (např. lahví s odlišným DPH provázaných s kartami, kartónová balení po více kusech), systém ekologické likvidace a poplatků, provázání mezi všemi moduly, bodový i multi level systém v rámci věrnostního systému, magnetické slevové karty nebo EAN kódy s vlastním generátorem. Fakturace s generováním faktur v PDF a HTML formátu pro rozesílání v elektronické podobě, Skladová evidence podpora elektronického obchodu, (příjem, výdej, převod zboží až 10 poboček - neomezený počet skladů), rozsáhlý systém uzávěrek, přehledů, podpora čteček a tisk čárového kódu, Fakturace s odebíráním zboží ze skladů - knihy faktur (automatické doplňování opakujících se údajů v dokladech), v pokladně uzávěrky podle směn, možnost propojení až 10 pokladen Online po síti, Restaurace s tiskem pokladních bloků a neomezeným počtem stolů. Obsluha též bez použití myši. Protokolování veškerých operací obsluhy, široká administrátorská a kontrolní práva. Uzávěrky, Inventury. Plná podpora dotykového displeje i čteček čár. kódu. Bazar a Zastavárna s evidencí zboží, osob a specializovaným prodejem mobilních telefonů. Modul Půjčovna s kasou a prodejem, rozšířený modul Ubytování, též podpora EUR. Kontrolní hlášení DPH. Uzávěrky a sestavy, které jsou generovány jednotlivými moduly, lze bez problémů zpracovávat též nezávisle v rámci libovolného podvojného účetnictví, též exporty a importy v CSV. Hromadná korespondence a hromadné rozesílání e-mailů dle seznamu, možnost kompletního generování PHP e-shopu TRELL, ve vyšších verzích Client Server neomezený počet provozoven se vzdáleným dohledem bez nutnosti pevné IP adresy. Dvouměsíční verze na vyzkoušení v reálném provozu na vyžádání e-mailem.
Demoverze

Hlavním přínosem nasazení systému do prodejny či restaurace (ale i půjčovny, nebo bazaru) je absolutní kontrola nad obsluhou i pohyby hotovosti a zboží. Přihlašování do systému je jménem a heslem obsluhy a každé přihlášení se ukládá pro případnou kontrolu majitele firmy či provozního. Výhodou je možnost kdykoliv i zpětně zkontrolovat tržby, zisky, zůstatky, podezřelé operace (slevy, změny cen, výkupy) a jakékoliv skladové či prodejní sestavy vyfiltrovat podle data a času, přihlášené obsluhy, zpracovávaného skladu, kategorie zboží a mnoha dalších možností. Zákaz zobrazení nákupních cen a možnost zablokovat obsluze s nižšími právy cokoliv kromě prodeje na kase je uživateli velmi ceněna.

Kasa prodejna

Nejprodávanější moduly Kasa se Skladem využívají každým dnem stovky maloobchodních prodejen - drogerie, potraviny, samoobsluhy, trafiky, elektro, železářství, prodej PC, součástek a prakticky každý, kdo potřebuje v prodejně tisknout paragony, odečítat zboží ze skladu a mít přesnou kontrolu nad stavem zásob i tržbami. Kompletní obsluha kasy je zkratkovými klávesami bez použití myši, případně programovatelnou klávesnicí a čtečkou čárového kódu (není nezbytná - provoz je optimalizován jak na čtečku tak na ruční vkládání kódu či listování). Zvětšený náhled se zobrazí po kliknutí na obrázek nebo ZDE.

Dotyková obrazovka

V systému je nadstavbový modul Dotyková obrazovka "PREMIUM" s doplatkem 2000,- Kč. Uživatelsky lze nastavit texty, barvy, slevy, stoly atd. Nastavit jídelníček či část nejvíce opakovaného prodejního sortimentu. Modul lze obsluhovat jak dotykovým rozhranním tak i bez něho prostřednictvím myši. Koncepce vychází z nejpoužívanějších dotykových systémů, přínosem je možnost jednoho větvení navíc (menu, podmenu). Zvětšený náhled se zobrazí po kliknutí na obrázek nebo ZDE.




Pro objednávku systému či rozšířený upgrade s vylepšenými funkcemi volejte číslo :

> 606 244 216 <

Trell@atlas.cz


Aktualizovaná verze každých 14 dnů po dobu jednoho roku zdarma ke stažení je v ceně produktu.
Intuitivní a snadná obsluha. Automatické přepočty částek, nastavitelné sazby DPH. Opakující se údaje jsou doplňovány automaticky. Možnost generování a práce s čárovým kódem, tisk štítků EAN. Podpora pokladních zásuvek a zákaznického displeje.
Systém je prověřen reálným každodenním provozem ve více než 1000 provozovnách a instalacích po celé republice.  

Stáhněte si start verzi
Pro stažení trial dvouměsíční verze pro neomezené testování systému klikněte zde.

Stáhnout start verzi

Nejvyšší poměr výkon/cena na trhu. Budeme rádi, když se o tom přesvědčíte sami.

Kompatibilita s formáty Office - export skladů, odběratelů, uzávěrek a dalších dat do souborů s pevnou strukturou.


Moduly prošly za necelé desetiletí mnoha změnami, které vycházely z přání a potřeb našich uživatelů. Výsledný systém je podle názoru mnoha uživatelů tím nejlepším, co lze ve střední cenové kategorii nabídnout. Program byl pečlivě testován a naším cílem je absolutní spokojenost našich zákazníků a bezúdržbový provoz. Systém automatického zálohování dat i systém bezpečnosti přístupu se v mnohaletém provozu velmi osvědčil jako stabilní a bezpečný. Při práci s daty jsme se snažili, aby byly všechny důležité informace kdykoliv přístupné a opakující se údaje se doplňují automaticky. Inteligentní doplňování údajů (data, čísla, starší texty záznamů) nesmírně ulehčuje práci. Snažili jsme se vyvinout systém, se kterým bude radost pracovat.

Vyzkoušejte si demoverzi. Vytvoříte si představu, co ve skutečnosti znamená, když se řekne "Uživatelsky přívětivý".
Demoverze je ke stažení volně bez registrace (cca 5 minut stahování přes modem).


Objednat plnou verzi je možné prostřednictvím e-mailu TRELL@atlas.cz nebo telefonicky na čísle 606 244 216. Pro registraci je nutné Vaše IČ, fakturační adresa a přesný název firmy tak, jak bude uveden v dokladech. Vaši objednávku vyřídíme obratem - zašleme fakturu s úhradou převodem a po jejím uhrazení nebo zaslání pdf od banky obratem zasíláme e-mailem autorizační klíč pro plnou funkčnost programu a doklady poštou na Vaši adresu.


V ceně produktu je též průběžná aktualizace po dobu 12 měsíců, kdy lze zdarma stáhnout upgrade z www.TRELL.cz.

Trell@atlas.cz

Pokud ještě nemáte E-shop na Vašem webu, který přináší často větší obrat než klasická prodejna, umožňuje zákazníkům vybírat zboží včetně obrázků a popisek přiřazených kartám v systému TRELL, pak není nic snažšího než generovat E-shop přímo ze systému TRELL jediným kliknutím. Prezentaci vám vytvoříme a E-shop na webu oživíme za 1500, programový modul E-shop v systému TRELL stojí 2990,-. Za tuto cenu získáte trvale vlastní profesionální E-shop k systému TRELL.

Nová PROFI verze E-SHOPu s objednáváním a generováním z TRELL za 2990,- ** ZDE ukázka **

E-shop TRELL E-shop TRELL E-shop TRELL
Kliknutím na obrázky se zobrazí jednotlivé funkční e-shopy. Rádi Vám i s Vaším e-shopem vyjdeme vstříc.


Pro kontrolu vzdálených poboček v síti je výhodné použít program pro vzdálenou správu Anydesk - bližší info ** ZDE **

Proč je TRELL tak levný ? Více se dozvíte ** ZDE **

V souvislosti se změnou DPH (nové sazby, na obrázcích jsou sazby původní) doporučujeme stáhnout upgrade
systému ZDE a přeinstalovat Vaši instalaci. Podrobný postup s obrázky je ZDE.


V nové verzi je možno provést přecenění celých skladů při změně DPH (nikoliv kartu po kartě) a lze nastavit zaokrouhlení prodejních cen s DPH či bez podle přepočtu a to na celé částky či na desetihaléře. Před změnou sazby je nutné ukončit rok a vytisknout všechny sestavy včetně stavu skladů k 31.12. Před přeceněním doporučujeme uložit zálohu na Flash disk. Podrobný postup (princip) změny je jako instruktážní film ZDE poslední položka dole "Změna sazby DPH".

DPH sazbu lze změnit v nastavení DPH (Skladová evidence, tlačítko "Sazby DPH" nebo v Účetnictví, Přiznání k DPH, tlačítko "Sazby DPH") a tím se změní přepočty ve všech modulech. Sklady lze dodatečně přecenit podle nových DPH, kdy se ve všech kartách nahradí původní sazba novou DPH.



Od 1.1.2009 je nutné v modulu Bazaru a komise (pokud jej využíváte) evidovat doplňující údaje dle povinnosti vyplývající ze zákona 253. U dodavatelů se evidují údaje vyžadované zákonem takto: V kolonce Rodné číslo se vypisuje rodné číslo + místo narození, v kolonce Obč.: se vypisuje číslo obč. průkazu + kdo vydal + kdy vydal (je nutné zkracovat názvy) + údaj o pohlaví zapisovat jen při pochybnostech, je automaticky známý ze jména, národnost je nutné předvyplnit v textu s podmínkami komisní smlouvy jako česká, v případě jiné se škrtá a vypisuje ručně.


Případné první zprovoznění u zcela nových licencí (pokud má zákazník jakýkoliv technický problém) je zcela zdarma. Program je bezúdržbový, tedy k žádnému dalšímu napojování či servisu programu není důvod. Obvykle systém funguje i přes deset let bez jakéhokoliv zásahu. Na údržbu počítačů či sítí samozřejmě doporučujeme, aby měly náročnější provozy vlastního IT a hardware i stav Windows byl v pořádku a pod odbornou kontrolou.

Program je prodáván pouze firemním zákazníkům, tedy je nutné v objednávce vždy uvést IČO.


V současné době zřizujeme rošíření servisních středisek pro následující kraje :

Moravskoslezský kraj (Ostrava)
Zlínský kraj (Zlín)
Pardubický kraj (Pardubice)
Liberecký kraj (Liberec)
Karlovarský kraj (Karlovy Vary)

Podmínkou pro certifikaci střediska je znalost systému TRELL a především rutinní znalost Windows, telefonická a e-mailová dostupnost a časová flexibilita, slušné a vstřícné jednání, alespoň dva roky existence servisu. Výhody plynoucí ze spolupráce jsou navázání prodeje hardware na systém TRELL (dotykové monitory, PC, tiskárny) a servisní činnost systému TRELL v dané lokalitě a návazné služby. V případě zájmu o certifikaci nás prosím kontaktujte na trell@atlas.cz a vše upřesníme.

Česká republika - kraje